Kribkesroute - Parochie Meijel
Kribkesroute

Kribkesroute Meijel 2024 staat weer in de startblokken…

Na de zeer geslaagde vorige edities, zal de 4e KRIBKESROUTE MEIJEL worden gehouden van zondag 15 december 2024 tot Driekoningen op 6 januari 2025.

Een eerste aankondigingsbrief voor dit Kerst-evenement, is al voor de Meijelse KER(st)MIS, naar alle  deelnemers van vorig jaar gegaan. Hierin worden ook enkele nieuwe ideeën geopperd o.a. het verhaal over ’t Kribke erbij plaatsen, een extra avond “Kribkes-by-night”. Ook worden er enkele verbeteringen aangekondigd n.l. bij de puzzeltocht voor kinderen en de routes d.m.v. QR-codes.

Om deze brief te lezen <KLIK HIER>

Voor het OPGAVE FORMULIER met o.a. de spelregels en andere belangrijke info <KLIK HIER>

****************************************************************************************************************

Voor een foto-impressie met ALLE Kribkes van vorig jaar: <KLIK HIER>

Voor ‘n historisch overzicht van de Kribkesroute Meijel via de website Meijel24 <KLIK HIER>

Organisatie: Werkgroep Kribkesroute Meijel i.s.m. Parochie St. Nicolaas Meijel.

en…je kunt ons ook volgen op facebook: <KLIK HIER>

Kerkstraat 5